känner....

att jag tappat bloggen andan lite men det är ju så ibland, livet är liksom en bergochdalbana:D som man inte riktigt styr över, och just nu är det mycket tankar i mitt så vanliga trånga huvud, alltså inte konstigt att det blir hårdisk krach ibland eller? funderar på nån bra film att titta på, men jag är inte sugen på nån speciellt men samtiidgt nått! kan nån hjälpa mig?

idag har jag slutat lite tidigare, kom hem och medicinerade sigge(själv) gick väldigt bra, han är ju en stor stark ardenner så han kände inte av kanylen:d och gott var väll de.
gick sedan en bit med honom:D

skulle ridit alpina idag men det blev inte av, men ska dit imorgon:D iallafall och pyssla om min darling lite:D
ska på tredje intervjun på tisdag, och det är en bit att åka. och som sagt ingen fulltid har jag fått reda på så när jag får reda på hur mycket lönen kommer vara på kommer jag kunna svara på det, för har jag inte råd att ta jobbet så kan jag inte, hur mycket jag än vill ha det:D

jaha? vad mer då? hubertuss närmar sig coh mycket annat, så vi hoppas på det bästa eller hur?

Kommentarer
Klara säger:

Klart vi hoppas på de bästa ;D Bara de inte blir för kallt men man får ju klä sig efter väder ... De ska bli kul med Hubertusjakt ialla fall =)KRamar<3

2010-10-15 | 19:41:16
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback