jaha? söndag...

och lite ångest som vanligt, denna dagen har varit fullfart och det är väll okey, men tycker det är skönt när man kan sitta lite underdagen..

började hursom dagen hos björn där jag red hans ardenner sto för första gången:D hon skötte sig väldigt bra! det är alltid intressant att rida nya hästar!!
hursom så borde det ju vara så att det är en erfarenhet eller? men det gick bra som fasiken:D

sedan åkte jag hem och åt pannkakor som erik gjorde, mums:D
 sedan kom mina kusiner och klara red simson lite, lina red alpina lite. det gick så fint så:D
jag och klara tog sedan en liten tur och det var väll lite bus men annars gick det väldigt bra! simson fick nya skor och nu är vi fitt for fight! hihi

hubertuss närmar sig:D

Kommentarer
Klara säger:

Ja lite bus men de gick ju bra =) Ingen trilla av ;D Längtar till Hubertus! Hoppas många hänger på blir roligare ju fler som är med ju precis som du säger , kramar<3

2010-10-11 | 06:35:10
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback