i know what i want!

en jäkla massa:D en gekås runda är iallafall aktuell... jag får se hur många jag får med mig:D
hoppas inte det blir dyrt! haha jag vet att ni skrattar för det är ju endast jag som kan påvärka det eller hur?
vill köpa hundra hästsaker till min babe... hon har gått utan täcke idag och rullat sig i lera... huhu nackdelen när man försöker vara snäll... men men! ska rida imorgon, blev inte så idag för vi handlade istället...

hursom så börjar det dra sig mot jul... helt knäpp igentligen.. ska sätta in en nedräkning, tror det typ är 8 veckor... helt sjukt...

jobbet idag var mindre kul för det var 14 grader... brrr så jag gick med jacka hela dagen nästan... huhu
värmen var sönder, eller nja inte värmen men den som gör värme.. dom ska fixa den imorgon så jag lär ju frysa även imorgon:D har vart idag och satt upp teräng banan som åkte på sig lite stryk, men nu så är den rest igen:D

Kommentarer
Klara säger:

Du kan gärna hänga på oss ner till gekås om du har lust ;D Det blir väl nu i slutet av månaden eller möjligen på lovet ^^ Kram <33

2010-10-25 | 20:59:30
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Hehhe oj det blev fel hänga MED* ska det vara hihi =)

2010-10-26 | 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback