hmm.. modemet..

la av igår och nu fungerar det, trött på att det krånglar hela tiden, och varför krånglar det, har ju för fasiken ett nytt!!!

hoppas telia skärper sig för jag orkar inte krångla hela tiden.

red alpina igår för mamma, vi hoppade 70, gick väldigt bra men fy vad otränad jag är, jag måst everkligen träna mer och alpina med XD

jaha, nu ska jag ha fredagsmys och jag funderade på popcorn och cola. fasiken va gött det e med fredag, imorgon är den stora dagen:D hubertuss och det är 20 ekipage anmälda:D såå kul va? hursom så blir det nog bra väder, hoppas jag:D jaha, vet inte vad jag ska skriva med, har byggt terrängbana:D jag och syrran ska rida den snabbt imorgon, men vi får se om det går hoppa den för det är ju halvfruset i backen...
:D

JÄVLA skit snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Henryronja säger:

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-04-05 | 10:17:01
Bloggadress: http://henryronja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback