frammåt...

försöker, är nere i en slags svacka, och jag är halvägsuppe tror jag:D
igår var jag i göteborg och hjälpte moa packa lite saker, hon och viktor går isär nämligen och jag kände mig hjälpsam och körde ned och packade bilen full så hon slapp göra det själv. hon har fått en super mysig etta i sexdrega, jag tyckte den var fin iallafall, stor! och perfekt för moa.

jaha? idag är det syande på schemat och loppis, sen när erik kommer hem ska jag väll laga nån mat, ska ju föröska hinna med att handla med. uscha! sedan ska vi greja här hemma och det ska bli mysigt! och till kvällen blir det skräck filmer, jag är redan nervös. men Nathalie och johanna:d det ska bli gos att umgås lite med dom för vi är ju alla tre sååå upptagna hela tiden:D
nää nu ska jag ut med hundarna, så jag säger chao så länge


Kommentarer
Klara säger:

Va mysigt, fast skräckfilmer är jag inte så förtjust i ... Kram <333

2010-10-30 | 10:30:30
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Jag är då faan aldrig upptagen - det är nog bara du my dear! :-)

Men det skall bli så skönt att få umgås lite - du anar inte vilken jäkla ångest jag har haft ett tag! Och bara idag kommer inte räcka till för att den skall gå över skall du veta. Btw så har Due Date premiär på fredag - bara så att du vet vad som komma skall! :-P

2010-10-30 | 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback