förlåt!

dålig uppdatering men nätet la av igår igen och nu har jag fått ett nytt modem så jag hoppas det var det gamla som krånglade... hmm

idag har jag varit ledig och även erik för vi körde sigge till vetrinären så han blev katrerad, ingen jag rekomenderar om man är känslig, LITE för mycket blod för min smak och då har jag sett mycket...

annars har jag ridit, förösker hålla mig själv och alpina i hårdträning, det är så mysigt att rida på hösten. och roligt! hoppade ett skutt idag på 40, gick väldigt bra! mycket roligt var det för hon är så duktig.

men träning fortsätter, försöker sätta muskler på henne:D

nää nu ska jag till morfar mario och äta smörgåstårta:D

alpina i hennes nya täckte och grimma:D

Kommentarer
Klara säger:

Vi kör söndag, har inga pengar på mobilen så kunde inte svara på ditt sms ;D Hon är så himla fin, lilla Alpina =)KRam<3

2010-10-14 | 17:17:21
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback