för tillfället.

modemet fungerar för tillfället...yey! ska laga mat dock nu så jag tänker bara skriva en snabbis, ridit idag, tränat lite sittsträning som jag absolut behöver göra... der suger att inte kunna rida riktigt! alpina är väldigt duktig men mycket bus idag tror jag:D som vanligt.

funderar lite på orienteringen till häst, måste komma på lite fler saker och baner, det står still för tillfället för jag måste lösa hubertussen först. ska skriva ut lappar idag!

ska kolla in lite filmer sen tror jag:D men nu till maten:D

Kommentarer
Klara säger:

Förlåt att jag råkar skicka tomma kommentarer ;D Kanske skulle titta ner till gekås någon gång? Du ja och Lina (och nån mer om nån vill hänga på så klart) Skulle varit kul men jag måste till stan också =) Kramissar<3

2010-10-07 | 21:20:09
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Johnzara säger:

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-09-27 | 15:47:43
Bloggadress: http://johnzara.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback