en rubrik...

sliten efter en stressad dag på jobbet, men alltså får jag betalt för att stressa? nope så hädanefter ska jag strunta i att stressa... lol jag ska försöka iallfall...

har sorterat upp MINA böcker ur lådorna och det känns skönt att få damma av dom lite:D
men det fattades några så jag får göra en djupdykning bland de lådor som står på vinden, för jag vet ju att dom är där någonstanns, fattades några tunga tegelstenar ur grottfolketserien, så jag vet ju att lådan måste väga lite.
men jag tror jag skrev böcker på de lådor jag lade böckerna i, men nja kanske inte.

imorgon är det jobbintervju och det är men en blandning av nervösitet och glädje jag ser framemot det, men som sagt var det är ju bara att göra så gott man kan:D

when i get sad i stop being sad and be awesome instead

såå jag tror jag drar mig till min underbara säng:d och drömmer ett slag:D

Kommentarer
Klara säger:

Mhm det var likadant när vi bytte hus -.- Everything was gone :O Fast man hittar det sen efter ett halvår eller nåt ;D

2010-10-19 | 06:28:30
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback