en morgon som alla andra...

var uppe vid 8, vilket är en timmasedan. är inte hungrig än och inte darling heller så han gick ut och grejade lite först:D
så snart ska jag börja känna mig hungrig och slänga ihop lite frukost, jag antar  att det blir exakt samma som alla nadra morgonar:D

men idag har jag en god känsla i magen att det kommer bli en bra dag. har inget dirket inplanerat mer än HÄSTMÄSSAN! jag ska dit, skiter vad ni säger:D hoppas jag inte hittar nått samtidigt som jag HOPPAS jag hittar nått, skulle vara såå kul! men samtiidgt vill jag inte hitta nått för det blir såå dyrt! jaja, ska väll se om jag rastar aplina idag, hon kanske vill vila en dag, ska ju ut imorgon för då kommer mina kusiner och rider:D ska bli roligt. eller klara ska rida simson och lina ska få provrida alpina en liten stund innan jag och klara rider ut.
om jag haft en stor plånbok hade jag köpt detta:D

slutsumma= utan sadel=3060kr
med sadel=14559kr

blev inte så farligt ändå... alltså det finns ju saker man kan prioritera bort och inte...
men tränset är såå fint(vill ha) benskydden med boots ett måste, grimma har hon ingen för tillfället, och regntäcket.
så om man ska ha en slutnota på MÅSTEN är det bara 1076kr men det är en del ändå. huhu stackars mig som inte kan köpa allt jag vill ha:)

nää nu väntar frukosten:D får fortsätta drömma ett tag till:D

Kommentarer
lina säger:

Haha du är la för rolig du anneli. om du hade haft råd med allting så skulle du haft rätt mycket nu. jag håller med dig det var lite saker och framförallt dyrt på hästmässan! blev du mycket rädd när jag skrämde dig igår?!:D

2010-10-10 | 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback