en bra dag

ja det har varit det, och man borde uppmärksamma det när det är en bra dag för det händer inte ofta! har varit i stallet och avslutade allt med en pizza med erik. mys om man säger så.
ska snart lägga mig coh sova tänkte jag eftersom det blev så sent igår.

och jag har ev fått ett jobb nu, det ska bli roligt att se om person kemin fungerar mellan mig och min "brukare" kunde inte den tiden dom satt så jag hoppas jag får en tid nästa vecka.

sen hoppas jag inte det är för långt! det blir en bit längre än till borås oturligt nog men samtidigt så är det ett bra jobb.

ska fortsätta skriva på min novell nu, det är spännande:D

Patrik sköt en älgkalv igår, kan ju inte annat än att bli så stolt! han är ju ändå min lillebror:D så nu mina vänner känner jag mig ganska gammal:D

Kommentarer
tarja säger:

Grattis till Patrik och till dig som har fått ett jobb! Tjohooo det är du verkligen värd!

2010-10-12 | 20:57:55
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Hoppas allt fungerar med jobbet!

2010-10-12 | 21:37:45
Klara säger:

Grattis Patrik =) Hoppas verkligen att de funkar med Jobbet Anneli! Det är du värd till 100%!! Kramisar<3

2010-10-13 | 09:09:27
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback