det ända roliga..

på datorn nu är bloggen, varför? jo för youtube är ju youtube och det går alltid kolla där, men jag snackar om allt annat? facebok? det är bara shöt och skvaller alltihopa.... är så trött på skiten spciellt när det krånglar, den loggar ut mig hela tiden och sedan uppdateras inte sidan.. utan det är inlägg från hundra årsedan. suck!
 bloggen är min vän:D jag har nog nån slags hatkärlek till min blogg, antagligen för jag tycker om den för den är av mig och dels för jag känner ett litet tvång att skriva här. haha kanske för att jag har ngt abstinens... nää nu ska jag se om jag kan lägga in nått youtube klipp:D

lyssna och njut!

Kommentarer
Klara säger:

Underbar låt <3 Får nästan rysningar över hela kroppen ... Kram <3

2010-10-16 | 19:58:30
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback