dagen soo far:D

jaha? varit på mässan med debbi och mamma, jag säger bara BU för fasiken va dyrt det var att komma in och skit lite var det där inne, tacka vet jag göteborgsmässan:D ska titta efter biljetter dit nu i dagarna, jag vill absolut dit!

annars köpte jag

på hööks, för dit åkte jag efteråt! jag köpte även,

så nu ska min darling få lite nya saker:D ville köpa ett träns med men som sagt, kassan är skrall... iallafall nu... suck

önskar man kunde få vara ett barn igen,... huhu jag vill ha vill ha vill ha! skrika gråta och gapa:d lol
jaha nää nu ska jag gå ut och ta lite mått på ett täckte, ska nämligen sy ett reflex ländtäcke till alpina... älskar att skämma bort min häst:D
mys

jaha? vad mer? ätit kebabrulle idag, mycket gott men fasiken vad mätt man blev:D
jaha, skriver sen:D så so long

Kommentarer
Klara säger:

De var väl mest reklam faktiskt. Köpte bara en grej, ett miniträns xD Jättegulligt och pryder väggen i rummet tillsammans med bilder på Taylor/Jacob och lite hästaffisher<3 Kram!

2010-10-09 | 19:03:12
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
luffi säger:

precis!! men idag funkar det toppen ju!!

2010-10-09 | 19:23:18
Bloggadress: http://www.luffi.se
lina säger:

vilken fin grimma den kommer att passa Alpina! syns sen!

2010-10-10 | 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback