citat....

Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senare visade sig vara osant.

börjar fundera på en höstdesign, men jag vet inte om jag orkar än, kanske bättre att hoppa över hösten och gå direkt på vintern, för det ska ju snöa inatt säger dom. och jag har inge vinterdäck, det känns tryggt. not

har börjat skissa på en liten ny novell:D

"Första piskslaget sved som eld och jag kunde inte låta bli att skrika. Min klänning hängde redan i trasor för dom hade skurit upp den för att komma åt ryggen. Andra piskslaget och jag började må illa, jag förbannade mitt liv, jag ville aldrig mer göra nått som jag inte ville, tredje slaget och jag kräktes. Männen skrattade nu. Jag drog in luft och kräktes igen, jag tänkte på det som hänt och jag började ångra mig, dels för smärtan distraherade mig men också för att det hade varit mindre smärtsamt att bara göra det alla ville. Jag kände tårarna nu, fjärde slaget. och jag visste att det skulle komma många fler..."


Kommentarer
tarja säger:

Att du ens orkar tänka på att byta design... jisses. Jag har min designsida där laddar jag ner en design tycker om och ändrar lite i den och poff så har man en speciell egen design ;)

Buddha har stl 74 nu :)

2010-10-19 | 12:56:40
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Klara säger:

Det var ju hur bra som helst! Läggg ut mer!!! Skulle gärna vilja veta mer men de kommer väl =)=) Kram <3

2010-10-19 | 19:02:26
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback