börjar skymma??

klockan är väll igentligen halv 5 så det borde ju börja skymma lite, för ni vet väll att ni ska ställa TILLBAKA klockan en timma va? så man får imorgon sova en timma längre men man kommer ju hem "senare" och därför kommer det nästan vara mörkt när jag kommer hem, suck säger jag för det är inte kul! särkilt inte när man har en häst som vill ridas:D men som sagt det blir ju snart att alpina flyttar hit hem igen och då är det smidigare att man bara gå in och byter om. hmm måste hem och ge dom hö om några timmar, mamma jobbar kväll närmligen.

jaha? annars så är det lugnt, har kikat runt lite på hingstar, men jag har inte riktigt bestämt mig om jag vill betcäka alpina eller inte, men som sagt det är kul att kika omkring, det roliga är att dom hingstar jag hittat är av rasen Quarter och dom betäcker visst bara quarter ston. suck säger jag som gärna vill ha en palomino hingst till min underbara häst, emn men det blir väll nån annan kanske, om jag inte ångrar mig:D

hursom så är jag små trött, kanske har med att jag kom i säng vid 2 och erik väckte mig vid halv 9(sommartid) huhu så jag är trött, men med all rätt va? nja nu ska jag iallafall plocka ur diskmaskinen och hänga upp lite tvätt, sedan ska jag starta en ny:D
tvättmaskinen har bråkat med mig det sista så vi hoppas nu på att det är min vän idag:D

Kommentarer
Klara säger:

Mhm det är jobbigt när man har massor av saker man måste göra men hinner inte ... Skulle vara kul om vi fick ihop en heldag nu på lovet ialla fall :D Kram<33

2010-10-31 | 16:30:10
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klaa säger:

2010-11-01 | 09:13:08
Klara säger:

Oj råkade nog skicka en tom kommentar men det skulle vara kul om vi kunde ta en ridtur men lina vill nog vara med och göra nåt med <33 Kram ;D

2010-11-01 | 09:16:29
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback