annat ord för trött...

men de e jag, och jag ska inte ha den vanan att börja bloggen med det, men som sagt det blir ju så ibland..
helgen är för kort, alltså? det är fredag eftermiddag och vips sitter man här söndagkväll och undrar vad fan som hände? haha

hursom så ´har jag och erik gjort nytta idag och grejat en del ute. skönt men ändå blev de inte färdigt, men det är små detaljer kvar, eller nja nästan:D
hoppas jag får smita en stund och rida imorgon, när det ändå håller upp menar jag:D

blev inget ridet idag men mycket god mat hos svärföräldrarna:D älg är gött..
vi är så bortskämda:D

Kommentarer
Klara säger:

Har precis varit ute och nattat kaninerna, Olly är redan hemmastadd men Totte har nog lite hemlängtan nu i början ;D Får försöka få ihop en hel dag på lovet =) Kram<33

2010-10-24 | 20:39:45
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
sebastian säger:

nu är vinnaren av "Veckans blogg" utsedd! blev det du? ;D check it!

2010-10-25 | 00:39:49
Bloggadress: http://projectsebastian.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback