2år..

grattis bloggen, vi har hållt ihop i två år du och jag:d och jag tänker inte sluta än på ett tag, det är skönt att skriva av sig nämligen och då jag tycker om att skriva lär det inte hända på några år:D

FREDAG, behöver jag säga mer... alltså fredag har en sån stor betydelse, men ofta den samma:D sovmorgon och lugn:D eller tvärtom, vissa jag känner har hundra saker att göra på helgerna, tur man inte har det. tycker det är jobbigt med det lilla man har just nu:D men jag överlever.

internettet krånglade innan, ringde support och dom sa jag skulle testa med ett annat modem, lustigt för när jag lagt på fungerade det?? knäppt va?
men jag hatar att det lägger av så, för det betyder att det garanterat gör det igen.. suck

1 oktober, det betyder höstmånad och halloween:d mysigt mysigt! jag ska försöka annordna nått med en långtur tänkte jag:D kan vara mysigt såhär på hösten, det är ju iförsig hubertuss men det känns ju lite så där, eller så blir de så:D hoppas på lika många ryttare som förra året:D det var bara sååå kul! särkilt när jag har egen häst igen:D alltså jag har ju haft det innan men nu har jag en hel frisk häst. TA I TRÄD

så det blir att träna inför det och se till att hitta en ordentlig runda, det finns en del roliga. ska sätta mig med de som vet tänkte jag, ska nog försöka lösa en tipspromenad med:D tycker det är roligt när det händer lite saker:D

jaha:D planer planer, jag som ska ta det lugn och inte stressa, hmm fungerar ju sådär eller hur? kramisar:D

Kommentarer
Klara säger:

Kul med Hubertusjakt! Man ska väl typ fånga en rävssvans? Kram<3

2010-10-02 | 14:19:48
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback