years from now...

jaha? blogghumöret är som bortblåst, kanske är det för att erik är trött och grinig! vad är det med män?? alltså jag är väll lika trött som han? och va fasiken då skiter jag väll i att föröska hålla det sista humöret uppe, jag kan få bli en ragata om jag vill nu då alltså!

nää jag ää inte bitter...
jaja ska väll se om jag kan hitta min dricka igen och se lite på legend of the seeker... andra säsongen börjar knäppt! men det artar väll sig. underbara lord rahl:D

lots-rahl.jpg image by alarson17
vet att man inte borde hejja på fienden för det slutar ju bara på ett sätt:D men fasiekn för att avra första framträdandet innom filmbranchen(enligt Imb) så är han sjukt duktig!

jaja, nää nu ska jag kika som sagt! ge hundarna mat först så dom lugnar ner sig...

Kommentarer
Klara säger:

Heheh nej då jag får lära mig att läsa mer på kortare tid :D Legend of the seeker, missar hela tiden men på fredag får jag inte missa. Nej mitt blogghumör är också bortsprunget.

KRam<3

2010-11-17 | 18:43:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback