väntar på mitt mys...

ska kika på legend of the seeker avsnitt 6 nu:D ska bli intressant, kalahan är så fin.... vacker som få. och den ända vettiga skådespelaren....

idag hade dom bytt ut MIN klänning ur fönstret på Splendor,, huhu var ska jag nu se framemot när jag åker hem...?
hmm halt som fasiken var det idag på vägarna och jag hoppas erik sätter på mina däck idag, för jag vill inte åka bitchen imorgon, alltså den är stor och bara för jag kör så kommer nått att hända, sanna mina ord...

jaja, lugna ner dig:D
lyssnar på musik, skönt att slappa när man kommer hem, har gett djuren, ätit samtidigt som jag pratade med GUMMSAN:D så lite kvalitetstid med henne var skönt, vill ochså passa på att VARNA alla er som har min mailadress, Det är inte jag som skickar dessa skumma länkar! JAG skriver heller inga mail på engelska... bara så ni vet! vet inte vad det är för länkar men öppna dom inte, tror knappast det är seriöst..

jahja,,,  nää mys var det:d hoppas ni får en trevlig kväll...


Kommentarer
Klara säger:

Tyckte att mejlen var konstiga, hoppas det inte är nåt fel med något bara! Legend of the seeker är bra men jag har bara sett ett avsnitt heheh ... Kram<33

2010-11-09 | 16:11:52
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback