ösregn...

men jag red ändå, jag inna och lisa tog en tur som både var blöt kall men så mycket skojj:D
kul att rida när man är fler, ska även ut imorgon. ska rida alpina tänkte jag men först ska jag till debbi och låna en av hennes hästar, dumt att ha en egen häst när det finns så många att rida, red simson idag om ni undrar, kanske jag tar syrrans häst imorgon men som sagt det får vi se:D

jaha? ska städa igentligen men suck va drygt det är, men vädret tillåter det så jah får väll gå ut först och slänga på alplina ett annat täcke för det första var blött... hon hade ochså trampat sig själv så jag måste kika på det innan hon blir för blöt.

jaja, hoppas ni får en trevlig dag, själv har jag bakat banankladdkaka och ska sedan till johanna, för att mysa och kika på disney med henne och nathalie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback