may not know the .... truth?

jaha? sysslorna ute är färdiga och jag och affe busade lite i snön, han blev blöt och jag med. det tar emot men snön är ganska mysig insåg jag. det är nått speciellt med det, kanske är det varndomsminnena som sitter kvar..?

jaha? hamnade här ialllafall och det kanske lugnar er att säga att jag överlevde "snökaoset" för uppenbarligen SÅ blev tydligen en hel del chockade över att det kom snö(som dom varnade för) och dom anade inte heller att snö kan vara rätt halt... jo det är sant mina vänner, snö är halt:D

men som sagt, bättre att komma sent än inte alls, så ta det lugnt i trafiken alla:D
nää nu blir det legend of the seeker... mumsigt värre...

Kommentarer
Nathalie säger:

Jag blir lika förvånad varje år över att folk fortfarande inte har fattat att det kommer snö i sverige och att ja - man kanske inte skall köra då som man gör på sommaren!

2010-11-09 | 19:00:27
Klara säger:

Samma här tycker mot min vilja att det är lite mysigt med snö ändå ;D Syns på Söndag <33 Kram ^^

2010-11-09 | 20:45:35
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback