lips of an angel...

blir det gekås imorgon tro?? vågar jag hoppas på de, alltså jag älskar att ha saker planerade och att se farmemot, det kan lyfta hela veckan för mig:D ja får se vad erik säger sen bara, myssss!

jobbat, måndag, trött

behöver väll inte skriva mer än så va?
hursom så ska jag ta det lugnt nu, funderar på att öppna min glöggflaska (alkoholfri) och smaka på den nya smaken från kiviks tranbärsglögg

med smak av ingefära och chili. de ni! jag hade en såå god glögg förra året men har fullständigt glömt bort vad den heter. hoppas jag kan hitta den igen men jag anar att den var säsongsbetonad, så den lär jag väll aldrig se..

men med lite russin och mandel och en och annan pepparkaka så går allt ned:D


Kommentarer
Nathalie säger:

Fasen vad skumma glöggsorter det finns - men det är ju alltid kul att prova något nytt, fast än så länge har jag inte hittat något som slår den gamla hederliga Blossa-glöggen!

2010-11-29 | 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback