kan ni fatta!!??

att det är torsdag imorgon? är det inte helt sjukt vad tiden går, dock tycker jag det segar för jag är pank(som vanligt) såå det blir snålt och då har jag en förmåga att vara små sur... suck

men som sagt pengar är inte allt, men viktigt.. huuhuhu idag jobbade jag över en helt timma, till klockan 17 för att vara specifik. och nu känner jag mig skit trött. så jag funderar på att bara strunta i allt och lägga mig i sängen som förövrigt ropar mitt namn:D dessutom ligger gustav där och myser och det ser riktigt härligt ut. men jag måste laga mat, och hänga upp tvätt. men suck orkar jag verkligen detta? är min kropp verkligen gjord för att bli urvriden så här? kanske om jag känner efter riktigt mycket har jag nog huvudvärk, slipper jag det då? huhu

nää mat som sagt! måste ha nått med mig imorgon, dte lutar nog mot svampomelett:D det var längesedan och det går fort!
har ju lite matlagningsgrädde som behöver göras åt. ska även börja planera inför en tjejmiddag:D måste ju liksom göra bra ifrån mig nu när nathalie och johanna haft det så mysigt!

maten ska planeras, det blir dock i slutet av denna månaden:D så håll er till tåls:D

Kommentarer
Sandra säger:

Gumman, jag vet precis hur du känner dig.. Man jobbar och jobbar och ändå så syns de aldrig i lönekuvertet. Jag bävar för julen, julkappar som ska införskaffas.. tycker verkligen inte att man ska behöva snåla för att kunna ge sina nära o kära presenter.. Men som du säger är det meningen att man ska behöva bli så urvriden? tydligen!

2010-11-03 | 20:08:52
Bloggadress: http://siluettochkontrast.blogg.se/
Sandra säger:

Du gumman! Jag ska bjuda ner dig, men känns som att halva hemmet är kaos :P Måste få ordning på mina grejer.. Men sen om du bara skulle få för dig att åka ner så är du alltid välkommen :D



Ja, jag ska pussa snuttan.. Mammas big girl :D

2010-11-03 | 20:13:23
Bloggadress: http://siluettochkontrast.blogg.se/
Nathalie säger:

Åh ja tjejmiddag - ser redan fram emot det! Men vi kanske kan fixa en vanlig filmkväll eller något sådant innan dess - någon disneyfilm och lite godis kanske?

2010-11-03 | 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback