julen...

känns som jag står och trampar... ucsha..

jag är ochså orolig, för antagligen har jag letat upp nått att vara orolig över. hatar det,  önskar jag kunde släppa saker

idag har jag handmjölkat en ko lite grand, har aldrig gjort det innan och det var mycket intressant, men det var ungefär som att mjölka en häst. och jag antar att det är mer ovanligt:D lol hursom så hämtade vi en annan bal till hästarna, den där vi fick förra gången var nog för mycket för dom för deras magar blev inte så bra! vi hoppas på bättring nu

guud va kallt det är ute? JAG HOPPAS det vänder snart:D
sitter med mysfilt och ska snart ta mig en dush... inget gekås idag för er som undrar. är skit sugen på att åka dit:d men på torsdag. Imorgon kommer hovslagaren... hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback