jaha? sovmorgon?

lite sovmorgon fick jag, även om jag låg halv sju och vred mig och kunde inte somna om. alltså vad är det med mig? men jag lyckades halvsova lite till och gick upp vid 8, lätt att ta sig upp ur sängen med. inget snosande här inte. snart ska jag slänga på mig lite andra kläder och dra till kinna. ska besiktiga bilen. hmm? vi får väll se hur det går, ska bli intressant:D

äter lite tomtegröt till frukost, dels för att erik köpt så äckligt bröd(grovbröd) och dels för det är gottitt!
sedan ska jag fortsätta med min design:D hoppas ni blir nöjda med den lol...
-det blir en adventsdesign:D

Kommentarer
Klara säger:

Taack :D Du är med jätteduktig!! Den är jättemysig, funderar dock på att byta bakgrund men vet inte än =D Kram<3

2010-11-26 | 18:04:25
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback