inte så ofta!

skriver på jobbet lite, har fem min över, för sen kommer ups med hela 105 paket:D
det är inte bara tomten som kommer med paket ska ni veta.
längtar tills imorgon då det är harry potter:D yeeye! med nathalie och mamma nr 2:D och jojjo:D
längtar även till helgen då första advent infaller:) julpynt och mys för hela högern. ska nog inhandla lite glögg och pepparkakor så man är riktigt i myshetens täcken:D
jaha? kälke är jag sugen på med, ska fråga simson om han vill med på en tur! ska bara se så det finns en ordentlig kälke..

för det SNÖAR ute och ganska mycket:D alltså jag tror jag kommit över den där fobien av all snö, eller nja den återkommer väll, men nu närmar det sig jultider gott folk, snart endast en månad kvar och jag har inte inhandlat en enda julklapp(panik) eller nja inte, men jag måste ju börja fundera lite. jag var ju nästan färdig emd alla julklappar vid denna tiden förra året, jag undar varför? kanske för jag inte jobbade fullt antagligen... det är ju som att jobba och jobba och jobba och så helt plötsligt är det jul.. hehe hoppas det blir samma effekt med sommaren, jobba jobba och jobba och så vips SOMMAR:D

hmm varma ljusa sommar kvällar, grillat och en kall cola:D

nää nu ska jag sluta för jag drömmer mig bort... så chao så länge my bitches...

att vara eller icke vara, det är frågan.......

Kommentarer
Nathalie säger:

Åh ja det skall bli så kul - längtar som tusan!

2010-11-22 | 11:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback