how far can you go?

jaha? torsdagen är över och idag var det lugnare på jobbet vilket var skönt efter gårdagen, dock fanns det att göra för alla som var där och det blev över tills imorgon. hmm
jaah? vad har hänt mer idag? har fått städat men fastnade i mitt rum och njo det blev väll endel gjort här nere, men jag blev med ens sugen på att göra iordning där uppe, har ju sååå mycket pyssel som ska fram:D nu vid jultider med, eller jultiderna som kommer så blir det ju pyssel:D mys

jaha? helgen nalkas och imorgon ska jag handla, huhu och hundfoder med, det är asa dyrt för er som undrar. jag snackar inte 300 kr säcken utan närmare 700kr! hmm hund är dyrt, eller nja inte dyrare än hästen men fasiken dyrt ändå..

jaha? ska se om vi kan får ordning på armeringsmattorna till helgen, dom ska kapas upp och sättas ihop kan man säga, sedan ska vi ringa betongbilen. och ja en massa pyssel:D
sedan ska vi förhoppningsvis får in hästarna. alpina och sigge ska ju gå ihop nu. får väll hem henne till helgen:D
delar med mig av ett klipp som får mig att skratta, björn gustavsson:D

Kommentarer
Klara säger:

Not so far I gues ;D Jo man får ju det, på både gott och ont, men Sol gillade man ju redan från början!! Allt från då hon dansade runt i ring på golvet i den lilla stugan i Isfolketsdal och avslöjade alla Siljes "hemligheter" till att hon slummrade in på britsen ... Har inte kommit till någon Saga ännu men Meta och Are har gift sig, Are är en favorit =) Eller snarare en av många ^^ Kram<33

2010-11-04 | 22:27:24
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Malin säger:

känner igen det där med att det är dyrt med hundmat. Ibland önskar jag nästan att hunn kunde leva på typ Doggy.....men det tål hans känsliga mage inte.

Kram

2010-11-06 | 07:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback