hole in the head...

jaha? snö... dessa vita flingor som gör det så underbart att rida ute och äntligen se sig omkring i det annars så gråa rusket. MEN snö har ju även sina nackdelar.. detta med broddar (av och på) även snö styltor, när det bygger på under hovarna på de stackars hästarna.. hmm nja frågan är alltså och eftersom jag inte har nått förtroende för de där snösulorna så får jag väll köra med gamal metod. matolja:D eller stearin. blir hover flötig så fastnar inte snön.

idag har jag lite planer på att rida piaff, hon behöver gå och samtiidgt har hon broddar. Alpina får vänta tills jag köpt nya imorgon eller på tisdag. får se hur länge denna snön ligger kvar för det töar ute nu som aldrig förr. tror tilloch med att det regnar.

kalas har det varit igår, så därför uteblev det ett inlägg då:D erik blev 27 år, han är nu en gamla gubbe:D men det blev god tårta och trevligt sällskap av famiilj och nära och kära. tänk vad lite kaffe tårta och tända ljus kan göra:D

jaha? annars så håller jag på med en design för en ridhjälmsmössa, eller en slags öronmuffsmössa:D det är ju så att för att ridhjälmar ska sitta bra så behöver dom exakt mått och eftersom jag får så lätt huvudvärk när nått (spänner) runt huvudet kan jag inte ha mössa under. OCH mina öron fryser av.... hehe nää men förra året gjorde jag som en sån där rånarluva men iår ska jag avancera och mysa till det lite. bilder kommer.

har även skissar på ett mönster till en klänning som jag länge tyckt sett skitt cool ut:D


alltså vad är det med mig och klänningar:D
älskar även den nya klänningen hon har i säsong två..


hmm jaja, söndag idag annars så det blir att byta lite sängkläder och tvätta:D hoppas ni får en trevlig dag i slasket...

Kommentarer
tarja säger:

Vi var en del av henne projektarbete, hon tar studenten till sommaren vi behövde inte betala något :)

2010-11-21 | 10:16:29
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Klara säger:

Heheh det trodde jag inte heller om dom skorna först ... Jag är likadan när det gäller klänningar, dom är roliga att skissa oxå =)=) Kram<33

2010-11-21 | 13:37:21
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback