harry potter:D

med tanterna idag:D mys var det och det slog mig hur jäkla längesedan jag var på bio:D men vad bra filmen var, jag som hade sky höga förhoppningar var asa nöjd, fyllde upp alla kriterier:D kommer nog leva på det några dagar, speciellt när dom satte så mycket:D haha

jag har åkt buss idag, vilket var en upplevelse, då det var år och dagarsedan jag gjorde det:D men det har sin charm, särkilt när man inte riktigt vet vart bussen ska:D lol
men jag fick komma fram till slut!

näää nu väntar sängen:d sååå god natt

Kommentarer
Nathalie säger:

Ey!! Vem kallar du tant! ;-)

2010-11-24 | 11:39:35
Klara säger:

Hahah xD Tant? De var väl ändå att ta i Anneli? heheh ...

2010-11-24 | 16:20:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback