håret...

tio minus ute, ser inte framemot att gå ut igen, har precis tinat upp för jag har vart ute och grejat! brr kallt..
men det är bara att klä sig som en micheline...

jag glömde nog nämna att jag fick körförbud på bilen igår...!!! mtf!?? men ja det gick ju bussar, men fasiken va chockad jag blev. den ena fjärdern hade gått av. såå jaha? det blev ju inga blanka papper här inte...

men ja ä inte bitter...

färgar håret, ska snart ta ut det för dte irriterar min näsa ... jag tycker det kittlar i den hela tiden... snyssss

jaha? ska ta mig en grogg sen med, när jag kommit in. det har jag förtjänat:D


Kommentarer
tarja säger:

Ajdå, förbud är inte roligt. Nu har erik jobb med din bil med andra ord ;)

2010-11-27 | 19:12:02
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Klara säger:

Oj det var inte bra det ... Nu när det är bra att ha bil oxå eftersom det är svårt att ta sig fram på andra sätt.

Kram

2010-11-27 | 21:57:47
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback