fatta??

jag som tyckte det skulle vara jobbigt att gå upp kl 8?? så vaknade man 07,20? hmm kanske för att erik väsnades som en idiot här imorse men jag brukar kunna sova ändå, hmm får se om jag får igen den sömnen sen, alltså ikväll. imorgon är det ju jobb så det är ju bara att köra på en vecka nu... nån mer än jag som känner en smärre orolighet i magen när man tänker på att gå upp 05,15? hujeda mig.
men som sagt det är ju bara att köra på:D

idag är det söndag, och inte vilken söndag som hellts utan FARSDAG, ni har inte glömt va? nja kanske svårt när varenda jädra butik propagerar för det? hursom så har jag ialllafall köpt en choklad kartong till pappa, brukar inte uppvakta honom så mycket:d
men ska även göra ett kort så jag måste sluta nu, för jag ska vara i stallet vid halv 9 och plocka in alla hästarna, ska nämligen rida syrrans galning och sandra ska rida simson:D ska bli kul att se henne i sadeln igen:d

Kommentarer
Klara säger:

Ska bli gott med Cafè buffè :D Kul för Sandra att sitta på hästryggen igen ;D

2010-11-14 | 09:47:53
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Sandra säger:

Ja, alla får gärna titta på mig,peka på mig o skratta åt mig när jag rider ;) hahaha, såg säkert inte alls skillat ut men huvudsaken var att jag hade kul och trevligt att umgås med kusin :D



Och sen kan man ju alltid skratta åt mig för att jag har ont i kroppen idag ;)

2010-11-15 | 11:34:49
Bloggadress: http://siluettochkontrast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback