end of time... or night!

jo det är ju kväll och jag ska strax krama min "tudde" jo han heter så, vi har känt varandra många år nu och stoppningen ligger som stora tjocka korvar i tudde, men jag tycker han är skönast ändå, man får så gott till huvudet i vet, tudde är perfekt.

vet inte varför jag loggade in på bloggen, har inte haft nått speciellt bra blogg humör det sista och igentligen ville jag väll bara önska alla en god natt och en skön dag på jobbet.
vill bara sova hela veckan, eller känner så iallafall... uscha.

zappade in på en låt innan... och jag diggar den. orginalet görs av celine dion och som ni alla vet dyrkar jag henne och dissar alla som försöker göra covers på hennes låtar, och denna är INTE alls så bra som orginalet men fasiken bra ändå...


och jag vet att ni kanske tycker den är kass, men det är nog som kaviar, antingen hatar man det eller diggar man det. detta är en diggar låt. hmm
Marion Raven har en bra röst, får nog kika upp henne lite.

nää nu snarkar erik, får krypa ned gämte honom och pussa lite på han innan jag somnar.
night night alla där ute i natten, det är en vacker kväll om ni inte sett det, frostigt och stjärnklart!

Kommentarer
Klara säger:

Tarjei? Ja han är bra =)

2010-11-08 | 16:34:44
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback