Blott en dag, ett ögonblick i sänder...

idag är det ett årsedan min farfar gick bort, fy vad jag saknar honom. alltså det är nån hemsk känsla i kroppen när man tänker på att ens familj kommer försvinna från en. Och farfar som var så lycklig och glad när jag träffade honom, aldrig hade jag kunnat ana att han en dag skulle vara borta. saknaden är och förblir så stor att det gör ont.



jag tänder ett ljus för dig idag farfar, jag hoppas du vakar över mig.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.



Kommentarer
Klara säger:

Vet precis vad du menar, saknaden är stor efter denna underbara människa. Älskade honom så himla mycket!

2010-11-13 | 10:50:17
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback