alla helgona...

jo det är det, och jag skulle igentligen åkt förbi farfars grav, men jag var där förra veckan och JAG vet att det lyser ljus där....
lade även två hjärtan som jag köpt på gekås:D det blev väldigt fint!
snart är det 1 årsedan, och på dagen nästan har zack varit död. mycket hemskt förra året, även detta.

en dikt till dig farfar


I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.



Kommentarer
Klara säger:

Fin dikt <3 Vet precis vad du menar, jag kan fortfarande höra hans skratt och se hans leende ...

2010-11-06 | 22:05:44
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Anonym säger:

Så fint, Anneli! Har inte varit där men tittar väl fram när jag passerar nästa gång. Har Kjell satt dit den elektriska lyktan?

2010-11-06 | 22:07:42
Nathalie säger:

Fint

2010-11-07 | 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback