söndag....

det där med fredags ångesten va? det är så... men denna veckan går man en dag mindre. gött är det, för jag jobbar inte torsdag och det känns ganska skönt att ha en morott.. jaha, denna helgen har fyllt på mitt sockerlager igen och nu börjar veckan utan. jag behöver seröst en avvänjning för jag har haft abstinens.. ordentligt med.

jaha, packar för fullt , har lagt ned alla böckerna och erik sa att det INTE var ömtåligt!! wtf!dom är ju mina älsklingar och är visst ömtåliga. man får inte platta till ryggarna eller kanterna. hmm inget oömtålit här inte..
jaha, ska packa filmerna med. man får liksom prioritera det man inte ska använda. så jag har packat allt pyssel, även böckerna. hittade en jag inte läst på länge och slog upp favorit sidorna.
underbara! jaha. såg ju att det fattas en del böcker i vissa serier jag samlat på men det får man ta tag i nu när det är plats till det. yey..

ska börja med kallgarderoben och vinden, nästan allt står i kartonger där, GÖTT.. men lite att göra ändå.
jaha, dax att sätta igång igen..

åt på sexdrega pizzeria idag, ingen höjdare..... men det dög en 5 av 10....

Kommentarer
tarja säger:

Åh, vad spännande med flytten. Säg till när man får komma och kolla in det nya stället.

2010-05-09 | 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback