sometimes it takes a few tracks to win...

jaha, har igentligen ingen aning om vad jag ska skriva, dock att jag stör mig big time på min kropp, jag vet jag vet! men jag känner mig inte speciellt vacker just nu, det är väll de där med självkänslan som pendlar... men men jag ska iallafall göra följande
- no more coca cola, bara på helgen. Och då säger jag NO more.
- glass, no more.
-godis, no more
 jag vet att man inte ska sitta och skriva så här men just nu är det min plan, helgerna får jag festa loss med inte dagarna.. slut med det nu, fredagsmys och lördagsmys. inget mer. dumt att sätta ett sträck över det för man bli så rackans sugen bara för det. men men

vatten är gott

vart ute och gått med debban iallafall, så det är liksom dax att börja röra lite på sig. skulle dock behöva ett par sköna byxor att gå i, köpte nya skor idag(var tvungen) och dom var sköna att gå i.
så ett par byxor med, hehe men det är ju inget måste.

shitt jag har jeans på mig!!! , av med dom och på med mjukisarna...


Kommentarer
Nathalie säger:

You can do it!!! Bra inställning iaf - och jag är med dig. Har lagt av med sötsaker på vardagarna nu med - har lyckats tre dagar hitintills...att det är en framgång är rätt sorgligt :-P



Mjukisbyxor ftw!!!

2010-05-05 | 15:39:11
tarja säger:

Lycka till med dina planer. Hoppas du klarar det. Jag klarar inte av det iaf. :)

När jag är gottesugen så måste jag ha det med en gång!!! Ingen självdisciplin här inte hahaha

2010-05-07 | 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback