oj uppdatering

ja ni alla där ute, det är liksom svårt att hinna med bloggen nu för tiden men här kommer det en liten uppdatering!! jag har ju fyllt år men eftersóm vi är liksom mellan två hus så har jag skjutit firandet lite, ev blir de en inflyttning alias födelsedagskalas...

tänka att vårat lilla hus rymde såå mycket skit;D körde två hästkärror till skroten igår..
jaha, eftersom gräsklipparen strejkar här hemma så ska jag faktiskt ta tag  i städningen även om loppisen i sexdrega lockar lite men jag skiter nog i den...

annars så bjöd erik på restaurang igår och sedan bio. super mysigt... vi kollade på prins av perzia... om det stavas så... den var ok. små löjlig men erik tyckte den var ok... jag röstade på robin hood men erfterom jag redan sett den så tyckte erik att vi skulle titta på prinsen...

jaha,, annars så jobbar man på, nää nu ska jag nog damsuga, det suger lite(lol) för solen lyser ute!!

VILKET VÄDER VA??

Kommentarer
tarja säger:

Japps, underbart väder ute idag. Smhi är nog ute seglar eftersom igår när jag kollade där så skulle regna hela dagen idag... men det gör det ju inte! HURRA

2010-05-23 | 13:12:44
Nathalie säger:

Haha jaså det blev prinsen istället - var det bara jag eller var romantiken verkligen pinsam? Tyckte du om Gyllenhaal då? Gissar på att du tyckte hästen var fin iaf :-)

2010-05-23 | 13:42:29
Klara säger:

Det låter mysigt<3<3 Japp Vädret kan inte vara bättre!

2010-05-23 | 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback