lördag............

idag ska jag nog pula med allt möjligt, ska antagligen pyssla en del med vilket är det roligaste:D
ska även sy lite, ska föröka bli färdigt med allting som sagt, ska även börja riva med hullorna här nere, allting ska ned i lådor. skönt är det! på tisdag gäller de... haha kan knappt vänta. dels ochså för det är skit kallt här just nu och jag kan knappt vänta tills det bli varmt och skönt ....

har hittat en ny låt som jag lyssnar på med, men jag vet inte om jag vågar avslöja den. men texten är verkligen bra!

I can almost see it, that dream i´m dreaming. But theres a voice inside my head saying, you never make it....

hursom så ska jag göra följande idag,
- pyssla lite, det är ju roligt:)
- antagligen städa lite, plocka undan
- sy, hehe
- sovrummet, och det ordet talar för mig. det ser ut som om nån tömt lådorna i hopp om att hitta just det klädesplaget och sedan låtit allt ligga. (undrar vem??) hehe

maten ska väll hinnas med därimellan. hehe varför är alltid helgerna städdagarna för mig, hihi antagligen för att man absolut inte orkar göra nått på helgen.

it´s the climb.....


Kommentarer
Nathalie säger:

Vada - det ar val inget att skammas over att du lyssnar pa Miley Cirus... Hehehe - I know everything! :-P

2010-05-08 | 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback