la na nanita...

jaha? hur ska man lägga upp denna helgen? det ska visst regna och blåsa bort. det betyder att ved måste kapas idag.. yey NOT...
men som sagt det är ju fredag så det borde kompensera upp det lite.. hursom så ska jag nog invänta darling nu som köper fredagsmys till mig:) det blir nog fläskpannkaka ikväll och götta till kvällen... mums

jaja, ska ta det lugnt och sy lite så jag får färdigt det projekt jag håller på med.'
sedan ska jag packa ned allting, symaskinen och alla trådrullar... hehe, sedan ska jag börja med skåpen här hemma.

trodde inte jag hade så mycket:D

Kommentarer
tarja säger:

Man märker hur mkt skit man egentligen har när man håller på att flytta. Och så märker man det ännu mer när man packar upp :)

2010-05-07 | 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback