gäsp......

små trött idag men solen piggar upp, igår hade man ju liksom en anledning att hålla sig inne, men idag lyser solen coh man borde gå ut. jaja

ska möta upp nathalie sen, fika lite och mysa. Det ska bli en trevlig avslutning på helgen ska man ju säga, och fasiken att det redan är söndag? kan ni fatta det? hehe jaja tillbaka till en vecka med mycket jobb, men det bästa med mycket jobb är att tiden liksom snabbspolar sig och man blir chockad varje gång man tittar på klockan. lustigt igentligen, hur klockan kan variera. Oftast trögar den sig fram till lunch, och så vips sedan är det lunch..

jaha?? annars blir det en lugn dag tänkte jag, ska se om jag orkar baka nått till fikat, annars har jag ju redan garderat mig;)

hmm, Jag glömde skriva igår att Tarja och Mattias har fått en grabb, igår morse klockan kvart i tio om jag inte minns fel... ska bli såå roligt att träffa dom när dom kommer hem coh har kommit till ro:P de gillar vi!!
nää som sagt dags att fortsätta packa, mina böcker ska ned idag. Tänkte liksom på att Sandra kommer ned till helgen, o jag har ju packat singstar skivorna och playstationet.. men men nästa gång hon kommer upp så kan vi ha en riktig kväll:D men det får bli groggar och shöt istället, vilket är lika trevligt!

see you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback