from a to the b to the c...

hehe, så är man klar med handlingen. och nej köpte INGET godis, inga sötsaker över huvudtaget mer än lite cashew nötter.. men har ngt absitnens just nu, och det är helt knäppt. men wtf det är bara att se frammåt...
hmm men knäppt vad man kan störa sig på sånna här små saker. coca cola? vad fan har den gjort mig??? haha jag vill ha en iallfall....


hmm cooolaa....

jaja, förutom att jag inte inhandlade den jävulska drycken så lyckades jag köpa lite bananer. och PLUSS dom hade en sån där plock med olika tomater.. visseligen dyrt men fasiken vad roligt sånt är. ska grilla hamburgare ikväll och ha lite sånna på.. gotti gott!!

imorgon blir det banken med:D yey..
ska vara där fem så det är lite papper som ska med. men det är ju gött att jag redan fixat med det.

OCH dagen stora uppdrag! complete THE list, och det är verkligen THE list för den är på allas läppar just nu.. haha ska renskriva och ge tillbaka den till jonas så han kompletterar de fyra sista punkterna:D haha :X
gött!! '

see ya

Kommentarer
Nathalie säger:

No coke for you missy! Och då menar jag ju drycken då såklart - det andra är ok ;-)



Haha - jag kommer bli tacksam men samtidigt irriterad om han lyckas ta någon av de fyra sista innan mig :-)

2010-05-05 | 21:11:50
tarja säger:

Vad är det för lista??? nyfiken

2010-05-07 | 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback