bloggiloggen

jaha fredag, äntligen. dock ingen dirket fredagskänsla iochmed att det var ju halvfredag igår, hehe stressig dag me mycket att göra men det är skönt med jobb, då vet man att man har nått att göra på dagarna, fast det finns nu med, i coh med flytten och allt.

hursom skulle jag vilka lufta mina tankar idag om de nya apoteken i affärerna...
visste ni att försäljning av huvudvärkstabletter och värktabletter ökat med 75%??? och det retar min när man ser små skyltar på mediciner som ligger i hyllor(ta tre betala för två) hursom så är jag förbannad varför dom ändrar systemen... apoteket är för läkemedel och det gäller alla läkemedel. just det där med att missbruket på värktabletter ska öka visar ju bara hur rätt jag har.. för igentligen så kunde det lika med fortsatt med så det var innan, för apotek säljer läkemedel, posten postar brev och mataffärer säljer mat... varför skulle dom annars finnas, varför slänger vi inte bara ihop ett alltiallo?? ska inte affären börja sälja lite alkoholaktika drycker med nu då?? för jag menar det finns ju butiker för just sånt!! det kommer sluta med att vi har ett öob som säljer billiga läkemedel och sprit för att det faktiskt går, och kan ju slänga in lite reklam som köp en liter vodka få två alvedonaskar på köpet!! endast 39.90 KOM IGEN OCH FYNDA, oslagbara priser!!

även de nya apotekkedjor som öppnar nu, rykten säger att dom säljer otestat läkemedel billigare... de ni. jag kommer iallafall inte göra nått knäpp, jag kommer köpa mian mediviner på apoteket!!

Kommentarer
tarja säger:

Hahaha,,,, bra skrivet. mne om jag hade druckit en liter vodka så hade jag behövt två askar med alvedon dagen efter. Så det hade inte varit ett dumt erbjudande hahaha

2010-05-14 | 19:55:41
Anonym säger:

jag tycker det är bra att mataffärerna säljer receptfria läkemedel. toppen om apoteket är stängt

2010-05-18 | 16:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback