bankklädd...

ja så kan de vara, idag hade jag kavaj på mig, ska byta bank förtår ni:O lite osäker till allting med de där man är ju praktikst taget född på swedbank, men samtiidgt så är det skönt att f¨å de gjort, ska få ett visa kort:D haha så
nu kan jag inhandla biljetter på sf.... hihi
hade iaalla fall på mig en kavaj och vit klänning över jeans tights.... sugen på att shoppa men trivs inte med kroppen just nu. Kallt i huset är det men det finns ingen ved så jag struntar i det och tar på mig med kläder.

fredag imorgon för er alla som inte visste om det, eriks tur att inhandla fredagsmys. ska ge han fria händer så får vi se vad han kommer hem med. gött...
jag skulle igentligen inte skriva om THE list men jag r tvungen. det är tre kvar av 21 st. sta sätta mig med det ige nu och se om jag kan lösa nått... suck vad det river i huvudet på mig. jag har ju satt griller i en av mina jobbarkompis huvud med, haha :D greate!!
imorgon kanske den är löst, men vi får se. It avdelningen flyttar ju imorgon och det känns tråkigt, kommer sakna gubbarna....

hursom så kommer det bli stora nyheter framöver. ska blii såå roligt!

SHÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback