you can take the....

shitt vakndae 9.17, ställde klockan på 8.30 men när klockan ringde så skulle jag baaara vila en liten stund... och så blev det så här. suck

jaja nu är jag vaken och frukosten är nedsköld med lite guava jouce... såå gött va det!
väldigt vackert väder idag, dock lite kallt men jag antar att jag överlever. lite keligt att mina termobyxor inte var rena och jag glömde slänga dom i tvätt igår. så idag på jobbet få jag gå termolös;)

solen skiner, och det är ca 4 minus här. det får gärna bli mildare igen, men som sagt det gör ju inget när solen lyser eller hur. halt är det dock så kör försiktigt!

Kommentarer
Nathalie säger:

Du får väl se det som så att du antagligen behövde sova lite extra!

Guavajuice är en riktig höjdare - blev så glad när jag såg att det fanns här hemma :-)



Åh det här vädret är fantastiskt - skall ut och mysa lite senare :-)

Ha en fin dag!

2010-03-02 | 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback