uscha.... uppdatering

ja, hej (alla) ni som läser bloggen, det har vart dött här ett tag, men den här magsjukan tog de tid att återhämta sig ifrån, onsdagen var värst, torsdagen hade jag förbannat ont i kroppen, fredagen trött och ont i kroppen, lördagen piggade, och idag känns de helt ok. skönt är de

erik har inte blivit sjuk, inte heller nån annan i umgängeskretsen, tyo jeanette som åkte med mig till lidköping.jaja, denna veckan hoppas jag att jag kommer igång, ska ju jobba hela veckan på två olika stället, nilörn och dagis. kan bli intresseant och se om man kommit ihåg nått av de där handdatorerna som man går med, men som sagt det ska bli kul. dock har jag lite ångest, antagligen för kroppen är trött fortafarande. ångest är så dumt, men jag tror det är mest för jag måste gå upp såå tidigt. måste åka hemifrån kvart över 6. gå upp 5?? suck. men om jag bara gör mina mackor på morgonen så är de lugnt. har ordnat mat, ska göra ytterligare några matlådor idag,

jaja, nu ska jag nog kika på ett roswell  avsnitt, är på tredje skivan nu, andra gången jag tittat men denna gången orkar ja med att följa handlingen, dock lite lam men när de e snygga killar med så... hihi

jaja, kasnke mer uppdatering sen, några av er vill nog höra hur det gick för embla, men jag skriver det sen eller imorgon... shaoo

Kommentarer
Nathalie säger:

Bra att du är bättre!



Haha välkommen till min värld - gå upp klockan fem borde vara förbjudet! Det är ju inte morgon det är ju fortfarande natt liksom! :-P



Åh Roswell - det var längesedan det, skulle också vilja kika på den gamla godingen... Står den sig fortfarande?

2010-03-21 | 11:00:57
tarja säger:

vad sjutton gnäller du om??? ;)

När jag jobbar fm så måste jag åka hemifrån klockan 5! Och då måste jag vara ur sängen senast kvart över fyra...

2010-03-21 | 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback