this is my life my friend....

jag har en favorit i meldoifestivalen ikväll, och det är Anna Bergendahl med this is my life, den är riktigt bra, jag har ingen aning varför men den talar till mig på nått sätt..... lustigt


hon var med i det enda avsnitt jag sett av hela tävlingen och det är ju lite komiskt, man har ju hört de flesta låtarna på radion, och radio lyssnade jag ¨på häromdagen när jag diskade, och gisses denna låten gick fyra gånger på en timma typ, så snart är den väll lagom förstörd om man lyssnar på radion...
jag har ochså en aning om att hon kommer gå vidare till stora eurovision... för först vann finland med dom där knäppa idioterna, hard rock halleluja... förra året vann alexander rydback med fairytale... en rock låt alltså sedan en klämmig låt och i år kommer det bli en lugn... tro mig!

hehe men vem vet, det kanske blir skräll, men jag tycker startfältet är kasst iår...

jaha, dagen ser ut följande.... ska rida kl 11 med lotti, sedan ska jag hem till mamma och se till hästarna och kaninerna lite, ska kolla över läget med alexandras kaniner, dom mådde ypperligt imorse.
men mat och vatten, sen så......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback