såå, lördag

och godistarmen värker, antar att det har att göra med att magen vrängde sig ut och in igår och inte lämnade en gnutta näring över, fick dock i mig lite pommes igårkväll och en halvkorv, seda idag har jag ätit frukost. lite orlig i magen men som sagt den var ju helt tom ochså. men jag mår bättre, matt och så men inte kallsvettig och ont i magen som igår. skööööönt

idag ska jag ta det lite lugnt men städningen hägrar ju, det har ju liksom skjutits lite frammåt, herregud vad det ser ut rättare sagt. nån som vill komma och jaga damråttor, jag är helt säker på att det är säsong här nu och dessutom så är dom riktigt vilda och aggresiva så det måste väll betyda skyddjakt? tar med mig vilmer upp ifalliatt! det är sovrummet som är värst, varför blir det så?
dom värkar trivas i mörka vråer där inte solljuset  når dom, intressant, ska ta med en skarp lampa upp och blända dom små asen!
sedan när om minsta anar, Suger jag ned dom i det svarta hålet där dom aldrig mer kommer göra nån skada.. MOhahahahahah

hursom så ska jag ge mig in i kamp med dom, önska mig lycka till!

Kommentarer
Nathalie säger:

Good luck and may the force be with you!



Föresten du har inte funderat över om det är vampydammråttor du har om de hämger i de mörka vrårna? Kanske bäst att du tar med dig vitlök på din städrunda ;-)

2010-03-06 | 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback