nytt inlägg?

nu brinner de i spisen, och gött e de, nu ska jag bara invänta darling som ska komma hem trött och skiten från garaget. tisdagen har gått fort, för fort. tuvärr har det en förmåga att flyta på när man gör nått roligt!
började dagen men en ridtur och det var gött och roligt, syrran och jag. jag red trolla med embla på släp och jeanette på piaff.

sedan åkte jag hem och bytte om för att sedan åka på slingrig väg till stegelhult... åt en mycket smarrig kladdkaka med grädde och blåbär. Tjejerna hade gjort den själv, super gott var det!
shötade lite skit och sedan åkte vi till tranemo. gick på fyndlagret, fick inhandlat en ny borste så nu kan jag slänga den gamla, dom där piggarna som man bortsar med har ju små plast ploppar längst ut för att det inte ska spetsa hårbottnen, nja hälften hade trillat bort iallafall så en ny var verkligen lämpligt:)

åkte tillbaka och pratade lite med faster som kommit hem från jobbet, och sedan kollade på på fåren, dom hade fått lamm;) super söt och kolsvart:P
 hemmåt sedan och nu är jag här, har ägnat en timma med kvalitetstid med nathalie, hon har ju börjat jobba igen den lilla skiten :D jaja, jag jobar ju med på sätt och vis, eller hur? jaja

såå nu ska jag nog ta en kik på tv eller nått, sugen på att baka men de e lite sent för det nu,


Kommentarer
Nathalie säger:

Den lilla skiten - det är jag det :-P

2010-03-10 | 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback