medelmåtta, halv fullt eller halv tomt?

jaha, torsdag, det betyder i mitt huvud dagen innan fredagen, the last working day;)
för min del jobbar jag imorgon, så jag får ha lite fredags känsla, och dessutom jobbar jag hela nästa vecka, de nu! förutom tisdagen då.

sökt lite jobb idag, föröker få ihop ett bra personligt brev men fasiken va svårt de vart idag, så det är tur jag har min handledare som hjälper mig! och gött e de! hursom så blir det en lugn dag, funderar ev på en fika med kusinerna men det ligger liksom i luften för jag har inte fått tag på dom än, dom går ju i skolan. vet inte hur det fungerar med mobiler och sånt där? hursom så blir det kanske en hemma dag. hmm

ska städa fort det blir lite varmare här inne, det är 15 grader än så länge men solen skiner och det är underbart!
väntar även på samtal av vett, får se vad dom säger idag. om det blir en transport dit ned, eller nja här hemma. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback