magsjuka.... igen

tisdagen kom, som ni alla vet skulle jag till lidköping, mådde små illa när jag åkte upp... men som sagt jag var ju nervös... när jag väll kom dit satte jag mig på toaletten och nja, jag tänker inte gå in på detaljer men blää...

jaha så var de igång.... magsjuka ca 14 mil hemifrån.... inte en höjdare ska jag säga...

om jag ska spola fram tiden en bit mötte erik och mamma upp mig utanför vårgårda... mamma körde hem embla och erik mig.. och jag har legat utslagen sen dess... jag hatar magsjuka.... uscha

Kommentarer
Nathalie säger:

Åh fy fan - lider med dig!

Puss

2010-03-18 | 20:09:34
Karlmona säger:

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-03-14 | 17:01:31
Bloggadress: http://karlmona.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback