lost in space

jag har dragit genom house denna helgen, har tre avsnitt kvar på första säsongen, det bästa med House är att erik ochså tycker han är bra så jag får titta på det när han är hemma:P jaja, ska nog ta ett avsnitt funerar jag på, men jag vet inte. kanske skulle man ut och gått i detta fina vädret, men jag finner inte orken och jag vet inte vart jag lagt av den. sorry till mig själv..

idag har jag slappat och städat lite, tog tag i sovrummet och gissa vad jag hittade där? jo smutstvätt.. suck och när jag nästan fått bort all tvätt från toaletten så kom det ytterligare ett lass uppifrån.. så nu har tvättmaskinen gått hela dagen, en riktig tvätt dag och tro mig det behövdes, för i tvätt korgen från sovrummet fanns det kläder som legat där så länge att jag liksom glömt bort att dom fanns. herregud. men men nu kom dom fram och ska tvättas. hehe

sedan lagade erik mat och vi gick sedan ut och kapade lite ved, det har ju liksom trytit lite när vintern vart så lång, kan ni fatta att snön legat i snart fyra månader;) underbart!! en pulka fattas dock, skaren bär på åkrarna här nu så nu går det nog åka pula utav bara den... lol

erik är i garaget och jag funderar nu på om jag ska åka till svenljunga snabbt, små handla tanka och komma från huset lite? hmm? eller så skulle jag kunna damsuga golvet nogrant och slappa med house. ja du, det är söndag så wtd?? det blir garanterat att jag sitter här resten av eftermiddagen och glor ändå, och lyssnar på musik. men ingen har ju sagt att det är nått fel med det eller? bara erik... men han tror att bara för man är ute så gör man nått.. kasnke har han rätt, men om jag tar med datorn ut då? sätter mig på fyrhjulingen coh sitter där till batteriet är slut... lol nää bara skoja, jag kasnke behöver frisk luft men jag tar igen det imorgon.... jag lovar "fniss"

nää dags att göra nått annat än att skriva strunt här, jag skriver strunt någon annanstanns istället..... typ novellerna..??

Kommentarer
Klara säger:

Jasså så du har städat hela dan du<3 Kan du inte komma hem och städa mitt rum också? Kram

2010-03-07 | 18:33:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback